• Psihologie la ziHome       
  • Curiozitati la ziCuriozitati  
  • Informatica la ziInformatica
  • Filosofie la ziFilosofie      
  • Romantism si poeziePoezii         
  • HomeMuzica         
  •      

Fii atent la ce îți dorești !



1. Dorințele trebuie să fie întotdeauna la timpul prezent.
Intențiile exprimate sub formă de afirmație verbală "vreau la anul viitor să-mi cumpăr o mașină nouă" nu funcționează. Această formă de prezentare nu este potrivită și face parte mai mult din categoria viselor.
Dar dacă de astăzi începi să materializezi acesta și pui bani deoparte pentru acea mașină dorită în viitor, este OK.


2. Formularea trebuie să fie clară.
Dorințele trebuie să fie limpezi,obiective și reale
Nu gândi: "vreau să-mi cumpăr o mașină" mai bine spune "Vreau să-mi cumpăr un BMW negru. Așa va fi auzită de mintea ta mai bine și mai limpede.


3. Evită formulări negative.
Dorințele de genul "Nu am să mai fac asta" înlocuiește-o cu "Am să fac bine"


4. Dorințele trebuie să se limiteze doar la personalitatea ta.
Noi - dispunem de propria noastră viață, dar nu avem dreptul de a dispune de alte vieți. Dorințele noastre nu trebuie să afecteze în mod negativ viețile altora.


5. Dorințele trebuie ținute cât mai în secret.
O dorință ținută în secret, este mai motivată și are întotdeauna o șansă mai mare de izbândă decât atunci când este împărtășită cu alții. Să știi că de multe ori invidia lucrează și nu îți va merge bine.
Dorințele tale nu ar trebui să fie știute de oricine în afară de tine și eventual doar de cei foarte apropiați ție.


6. După îndeplinirea unei dorinţe spune mulţumesc Eu-lui tău.
Noi suntem şi existăm pe lumea asta prin perceperea conştiinţei noastre. Dar toate au ca suport subconştientul din noi. El este prietenul nostru de nădejde care are grijă de construcţia şi sănătatea fiinţei noastre. Așa că - mulţumeşte-i Eului tău pentru fiecare zi trăită.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu